Contrast Klub DK Websted
Forum start Forum start » Teknik og praksis » Skrog og indretning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Blå stribe til Contrasten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blå stribe til Contrasten

Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Henrik Søegaard Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 02.August.03
Point: 19
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Søegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Blå stribe til Contrasten
    Sendt: 04.November.10 kl. 20:30
Hej Niels - Jeg har anvendt samme løsning på såvel 33'eren som på 362'eren - dog med lidt "professionel hjælp". Der skal ikke gå meget galt (anvend rigelig vand med lidt opvaskemiddel) før kronerne ruller og hidsigheden stiger! Jeg har kunnet bestille en rulle i den rigtige bredde uden problemer, så måske skal du undersøge mulighederne ved et par andre leverandører.
Hilsen Henrik
Til top
Niels Bækdal Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 02.August.03
Point: 17
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels Bækdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28.Oktober.10 kl. 10:38
Hej.
Jeg planlægger at opfriske/ udskifte min blå stribe med en påklistret plastikstribe, af samme kvalitet som der anvendes til bådnavn og hjemsted.
Desværre skal jeg købe plastikken i fuld bredde, 122cm. hvorfor det bliver meget dyr, nemlig ca 2500 kr.
Af de 122 cm. kan der laves 6 striber, d.v.s. til tre både. Er du interesseret i at være med, og kan vi blive tre, der deler, kan det gøres for 850 kr/båd.
Er du interesseret kan du ringe på tlf. 41640520.
Niels Bækdal.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.18
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.