Contrast Klub DK Websted
Forum start Forum start » Teknik og praksis » Skrog og indretning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Sprayhood til 36’er
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sprayhood til 36’er

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lars Andersen Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 02.August.03
Point: 113
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sprayhood til 36’er
    Sendt: 21.December.05 kl. 14:21
Kan nogle af jer fortælle mig hvad I giver for en ny sprayhood i dag?
Til top
Henrik Knudsen Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 07.Februar.05
Point: 14
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26.December.05 kl. 20:49
Jeg har netop bestilt sprayhood og cockpittelt til en 362'er. Pris ca. 10.000 + moms.
Mvh
henrik Knudsen
Madonna (den røde)
Aalborg
Til top
Brian Daugaard Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 02.November.05
Point: 20
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian Daugaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.December.05 kl. 11:42
Hvor har du købt det ?

Mvh
Brian Daugaard
Fierrilo
Gjøl
Til top
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.December.05 kl. 13:24
Jeg havde håbet på lidt flere tilkendegivelser vedr. en pris på sprayhood. Men en pris på teltet er da også relevant.
Jeg havde sådan set en bagtanke med spørgsmålet idet jeg har en kontakt til en person, der gerne laver dette i sin fritid. Således har både vi selv og et andet tidl. medlem fået lavet både sprayhood og telt på fuldt tilfredsstillende måde.
Prisen er svær at sige, så længe han ikke er i besiddelse af en skabelon til en 'basisudgave', men det er der jo råd for. Man indhenter et par bådes erfaringer med sit udstyr, og fremstiller så det bedste af disse erfaringer.
Hvis nogen måtte være interesseret i at benytte denne kontakt, kan man henvende sig til undertegnede.
Under alle omstændigheder vil prisen være konkurrencedygtig i forhold til den ovenfor nævnte.
Til top
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian Daugaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.December.05 kl. 15:01
Hej Lars

Jeg står overfor at skulle have ny sprayhood og bompressing til foråret, jeg kan via forbindelser selv skaffe stoffet, men er da meget interesseret i at få kontrakt til et billigt sted.

Hvad med hynder kan din kontakt også sy det ?

mvh
Brian Daugaard
Til top
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.December.05 kl. 15:22
Hvor 'smart' det lige er at komme rendende med stoffet selv, ved jeg ikke lige - opfordrer dig til at tænke lidt over det, men ellers tal da med ham desangående.
Hynder - ingen problem, manden er udd. møbelpolstrer (så hvis divaneseren derhjemme lige skal have en tur i samme omgang, så bare slå til..)
Han hedder Jan Christensen, har tlf. 7568 5898 / 2040 4204 og bor ml. Horsens og Juelsminde. Da han i regelen tager ud til båden, er det bedst at det ikke er i 'langtbortistan', sålænge han ikke har en skabelon at arbejde efter.
Ring til Jan - han er verdens flinkeste mand! Det du finder ud af, deler du forhåbentlig med vi andre, hvis det er relevant for os ;-).
Til top
Henrik Knudsen Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 07.Februar.05
Point: 14
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.December.05 kl. 17:41
Til Brian fra Gjøl:
Såmænd i Aalborg hos ElvstrømSobstad (Mikael)
Mvh
Henrik Knudsen
Til top
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian Daugaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14.Januar.06 kl. 16:48
Mht. sprayhood og bompressing har jeg nu også bestilt hos Michael. pris. kr. 4.500+ moms

Til top
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13.Oktober.06 kl. 23:12
Citat: Lars Andersen Lars Andersen skrev:

Han hedder Jan Christensen, har tlf. 7568 5898 / 2040 4204 og bor ml. Horsens og Juelsminde. Da han i regelen tager ud til båden, er det bedst at det ikke er i 'langtbortistan', sålænge han ikke har en skabelon at arbejde efter.

Jeg fik aldrig fortalt at jeg betalte 3.500,- for en ny sprayhood.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.18
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.