Contrast Klub DK Websted
Forum start Forum start » Teknik og praksis » Skrog og indretning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Rustfrit stævnbesl*g til 33 og 36
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rustfrit stævnbesl*g til 33 og 36

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lars Andersen Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 02.August.03
Point: 113
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rustfrit stævnbesl*g til 33 og 36
    Sendt: 29.Januar.07 kl. 20:12
Fra den svenske klub har vi via en af vore egne medlemmer modtaget tilbud om stævnbesl*g, ganske lig det besl*g Pronavia tidligere tilbød.
Brevet med adresse og pris mv. følger her som pdf-fil:

Stævnbesl*g

Til top
Erik Skovsager Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 02.August.03
Point: 38
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Skovsager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05.Februar.07 kl. 19:37
Rigtig god idé med et stævnbesl*g.
Men jeg synes det er dyrt.
Jeg købte et for 3 år siden hos Pronavia. Det gav jeg 2000 sek for!!!
Til top
Niels Bertmann Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 04.September.05
Sted: Denmark
Point: 37
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels Bertmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24.Februar.07 kl. 14:46
Stævnbesl*get på "Ulla Karen" fik en bule mod bolværket under havnemanøvre(stærk vind).Hva´gør man så? Jeg har afmonteret det og gennem en ven der arb. på en fabrik der laver rustfrie emner er det nu ved at blive rep. Men det er en større proces idet det må skæres op og et nyt stk. (husk endelig syrefast) svejses ind. Derefter polering. Hvis man ikke har en sådan ven (mulighed) ved jeg ikke om det kan betale sig eller om man skal købe et nyt. Jeg venter spændt på resultatet.
Til top
Niels Bertmann Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 04.September.05
Sted: Denmark
Point: 37
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels Bertmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11.Juni.07 kl. 23:58
Jeg kan fortælle at mit stævnbesl*g er rettet. Et nyt stykke svejset på. Desværre kunne det ikke poleres op på, så istedet er det blevet sandblæst, så det fremtræder mat. Det ser nu også ganske pænt ud, men desværre er der efter en tid fremkommet rustpletter ved svejsningen. De kan formodetlig fjernes med ståluld, men kommer sikkert igen. Ærgerligt, men i sammenligning med prisen på et nyt kan jeg nok leve med det nogle år.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.18
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.