Contrast Klub DK Websted
Forum start Forum start » Teknik og praksis » Rig og sejl
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Polardiagram c36
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Polardiagram c36

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rolf Røsok Se drop down
Sveriges Contrastförbund
Sveriges Contrastförbund

Medlem siden: 09.December.08
Sted: Norway
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Røsok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Polardiagram c36
    Sendt: 10.December.08 kl. 16:55
Hei.

Jeg har i sommer kjøpt en Contrast 36 og har via det svenske Contrastforbundet og Lars Andersen her nettopp fått tilgang til dette flotte forum.

Om der er noen her som har polardiagram til Contrast 36 så hadde jeg vært takknemlig om det lot seg gjøre å få en kopi på email.

På forhånd takk.

Mvh
Rolf
Kristiansand
Norge

Til top
Jens Madsen Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 02.August.03
Point: 12
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens Madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.December.08 kl. 10:54
Hej Rolf Røsok.
Hvis det er en tegning over bådens el indstalation,du mangler har jeg måske en sådan. Fra dengang jeg lavede min 36.
El-tegninger er lagt i forummet 'Dokumenter til hentning' (red.)

Mvh Jens Madsen.
Til top
Jens Madsen Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Point: 12
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens Madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.December.08 kl. 11:05
Hej Rolf
Kan du ikke sende din Emailadresse,der er 4 billeder,de er for store at sende her
Mvh Jens Madsen
Til top
Lars Andersen Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Point: 113
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20.December.08 kl. 11:47
Hej Jens

Vil du ikke maile billederne til mig - se adresse på forsiden af hjemmesiden, så vil jeg køre billederne ned i størrelse og også lægge de store ud som filer, der kan downloades. Der kan meget vel vel mange andre der gerne vil have adgang til disse tegninger.
Til top
Rolf Røsok Se drop down
Sveriges Contrastförbund
Sveriges Contrastförbund

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Røsok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.December.08 kl. 16:27
Hei Jens.

Polardiagrammet jeg ønsker meg har med båtens fart å gjøre, foreksempel hva er maks teoretisk hastighet man kan oppnå ved en gitt vindhastighet og vindvinkel.
Fremstilles noen ganger grafisk slik som
http://www.first317.no/assets/PDF/Polar_Diagram_First_317.pdf eller i tabellform slik som http://www.blur.se/polar/COMFORTINA_38.txt

Noen som har slike data?

Til top
Rolf Røsok Se drop down
Sveriges Contrastförbund
Sveriges Contrastförbund

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Røsok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.December.08 kl. 16:41
Polardiagrammet finnes nå tilgjengelig på svenska Contrastforbundet web sider, www.contrastforbundet.org.
Til top
Lars Andersen Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Point: 113
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.December.08 kl. 17:25
Du skal bare vide, at danske medlemmer af den danske Contrastklub IKKE har adgang til den svenske klubhjemmeside, for så vidt angår de sider, der kræver login.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.18
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.