Contrast Klub DK Websted
Forum start Forum start » Teknik og praksis » Skrog og indretning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Ny Gaskomfur ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Gaskomfur ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brian Daugaard Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 02.November.05
Point: 20
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian Daugaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ny Gaskomfur ?
    Sendt: 14.Januar.06 kl. 16:39
Er det nogen som har skiftet gaskomfur i C36 ? I min ny indkøbte sidder en gammel brun og rustet Techimpe mål ca.B500xH410xD410mm.
Hvilket mærke har i valgt og hvad passer egentlig i hullet.

vh
Brian Daugaard   

Til top
Erik Skovsager Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 02.August.03
Point: 38
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Skovsager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05.Februar.06 kl. 18:22
Jeg mener at huske, at mit komfur hedder Primus. Det er originalt og er ikke spor rustent, men yderst velfungerende. Jeg medsender et indscannet billede fra den originale c-36 brochure. Sådan ser mit komfur ud.
Hvis billedet ikke er tydeligt nok, sender du mig en mail, så klarer vi det den vej!!
Til top
Niels Bertmann Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 04.September.05
Sted: Denmark
Point: 37
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels Bertmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06.April.06 kl. 13:01
Hej Brian
Jeg har netop sendt en beskrivelse og billeder til Lars (Webmaster). jeg har lige skiftet komfur i min 362´er. Formentlig lægger Lars snart billeder ind i Forum
MVH
Niels Bertmann
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.18
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.