Contrast Klub DK Websted
Forum start Forum start » Teknik og praksis » Skrog og indretning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Glasfiberpest?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Glasfiberpest?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Glasfiberpest?
    Sendt: 29.Marts.11 kl. 21:57
Jeg står for at købe en Contrast 362, 1986, i Holland og vil i den forbindelse være taknemmelig, hvis nogen kunne oplyse mig om eventuelle specielle forhold ved en Contrast 362, som jeg skal være ekstra opmærksom på når båden gennemgås. Jeg tænker bl. a. på risikoen for glasfiberpest. Jeg har ikke kunnet læse noget sted om problemer med dette, men afspejler det virkeligheden?
På forhånd tak
Jesper Pedersen
Til top
Lars Andersen Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 02.August.03
Point: 113
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.Marts.11 kl. 22:14
Hej Jesper
Med din oprettelse i forum blev jeg hermed opmærksom på, at jeg har glemt at slå muligheden for at oprette sig selv fra ;-). Det kræver nemlig medlemsskab af klubben at have adgang til forummet, bortset fra Køb og Salg.

Never mind - du får lige chancen for lidt respons, hvorefter jeg sletter dig igen. Skulle du nu blive Contrastejer, så ser vi dig imidlertid gerne som medlem :-).

Som den første kan jeg dog godt bidrage med, at Contrasterne ikke har denne konstruktionssvaghed. De er velbyggede og stærke, men en båd med 25 år på bagen skal ses godt efter i sømmene - nogle steder kan det dog være næsten umuligt at få syn for sagn, eksempelvis afgøre om der kan være trængt vand ind i isoleringsl*get et sted, nok omkring en gennemføring i givet fald.
Men nu hvor du 'uretmæssigt' har opnået adgang til et væld af informationer om Contrasten, så skynd dig at se dig omkring, og du vil blive klogere på båden, og hvad du bør kigge efter.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.18
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.