Contrast Klub DK Websted
Forum start Forum start » Teknik og praksis » Skrog og indretning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Ekstra køje i salonen C36
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ekstra køje i salonen C36

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brian Daugaard Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 02.November.05
Point: 20
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian Daugaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ekstra køje i salonen C36
    Sendt: 29.December.05 kl. 11:46
Jeg har denne ekstra hynde som er beregnet til at udvide den ene køje i salonen til en dobbelt, men hvilken løsning har andre brugt til udvidelsen.
1. er det som udtræk
2. er det en pladen som skal sættes på hver gang

Håber nogen kan hjælpe !

mvh
Brian Daugaard
Fierrilo
Gjøl
Til top
Lars Andersen Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 02.August.03
Point: 113
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29.December.05 kl. 13:29
Det kan undre at denne plade ikke følger båden, når nu hynden er der? Vores plade er et stykke ca. 10mm krydsfinér, der blot lægges på nogle påskruede lister, så den er i niveau med sofabunden. Pladen passer lige i 'hullet' og går helt til det nedklappede bord.
Pladen opbevares under den langsgående hynde, når den ikke bruges. Sovepladsen er brugbar til småfolk, hvor større mandfolk nok vil foretrække hele køjen for sig selv ;-).
Til top
Erik Skovsager Se drop down
Contrast Klub DK
Contrast Klub DK

Medlem siden: 02.August.03
Point: 38
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik Skovsager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05.Februar.06 kl. 17:37
Lars's beskrivelse er også den, som jeg har i min båd. Jeg har så udvidet med et ekstra ben til pladen, så den ikke tipper, hvis man sætter sig/et knæ på hjørnet. Det ekstra ben skrues op i pladen hver gang (som når man skruer en ben op i et sofabord). En dertil beregnet møtrik er sat op i pladen og en tilsvarende gevindtykke er skruet ned i benet.
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.18
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.